.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه

در همايشي كه روز شنبه در سالن اجتماعات برج سفيد با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و چند تن از مسئولان به ميزباني سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار شد اتفاقي افتاد كه در كشور بي سابقه بود. پايگاه خبري جهان گزارش داد : در اين همايش كه با موضوع دعوت از سرمايه گذاري براي طرح هاي گردشگري برگزار شده بود هنگام شروع مراسم و قبل از تلاوت قرآن 12 خانم با لباس محلي دف زنان روي سن آمدند و درحالي كه قرآن را در سيني گذاشته بودند با حالات ريتميك قرآن را به قاري تحويل داده و سن را ترك كردند و سپس قاري مراسم (كه از قاريان مشهور كشور مي باشد) شروع به تلاوت قرآن كرد. پس از پايان تلاوت قرآن دوباره اين افراد به همان صورت روي سن آمدند و درحالي كه دف مي زدند قرآن را تحويل گرفته و سن را ترك كردند » . اين اقدام اهانت آميز به قرآن كريم حتي در همان همايش نيز موجب تعجب حاضران شد اما تاكنون هيچ برخوردي با عاملان اين اهانت صورت نگرفته و اين سئوال را نيز مطرح ساخته است كه كساني كه در گذشته به خاطر اموري كوچك تر از اين قبيل اقدامات كفن مي پوشيدند و اعتراض مي كردند كجا هستند

خانم ها هم در نوبت تكيه زدن بر كرسي رياست جمهوري قرار گرفته اند. به گزارش تابناك خانم معصومه ابتكار در مورد كانديداي رياست جمهوري شدن گفت : فعلا هيچ برنامه و سرمايه گذاري نكرده ام و تاكنون بحثي براي حضور من در انتخابات نبوده است . وي افزود : « بايد مسئله كلمه رجل سياسي روشن شود تا اگر روزي زني پيدا شود كه بتواند در انتخابات حاضر شود مشكلات خاصي به وجود نيايد اميد دارم روزي برسد كه زنان ايراني شايستگي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري را داشته باشند » . شوراي نگهبان كلمه « رجال » را كه در قانون اساسي آمده به معناي مردان برجسته تفسير مي كند و آنرا شامل زنان نميداند.

دولت كويت پس از مدت ها كش و قوس سرپرست مدارس ايراني را از اين كشور بيرون كرد. به گزارش خبرنگار « تابناك » اين مسئول ايراني كه سازمان امنيتي كويت وي را عنصر نامطلوب خوانده بود درحالي سه شنبه گذشته از اين كشور بيرون رانده شد كه برخلاف رفتارهاي ديپلماتيك عليرغم اين كه داراي گذرنامه و مدارك ديپلمات بود در محاصره شديد ماموران امنيتي كويت تا فرودگاه آورده و از آنجا با يك پرواز به ايران اعزام شد. همچنين با نارضايتي كويتي ها از فعاليت هاي شيعيان در اين كشور از چندي پيش مقامات كويتي اقدام به بيرون كردن بسياري از اصحاب رسانه و روحانيون و مبلغان مذهبي از اين كشور كرده اند. اين درحالي است كه تاكنون واكنشي از سوي وزارت خارجه نسبت به اين اخراج ديده نشده است .

روزنامه آمريكايي « نيويورك تايمز » فاش كرد كه وزارت دفاع آمريكا از سال 2004 ميلادي تاكنون 12 عمليات سري عليه گروه القاعده و ديگر گروه هاي تروريستي در سوريه و پاكستان و چند ماموريت شناسايي نيز در خاك ايران داشته است . به گزارش خبرنگار شهاب نيوز اين خبر درحالي منتشر مي شود كه منابع آمريكايي پيشتر اعلام كرده بودند كه دولت جرج بوش در ادامه سياست هاي خصمانه خود عليه ايران از گروه هاي تروريستي و معاندي نظير پژاك (شاخه ايراني پ ك ك ) جندالله (شاخه ايراني القاعده ) و سازمان تروريستي منافقين حمايت مالي و تسليحاتي مي كند و سازمان جاسوسي آمريكا نيز يك عمليات 400 ميليون دلاري مخفيانه براي ناامن سازي ايران را دنبال كرده است . نيويورك تايمز به نقل از شش مقام عالي رتبه نظامي و سياسي دردولت بوش خبر داد كه اين عمليات نظامي بنابر حكم محرمانه اي به انجام رسيده است كه دونالد رامسفلد وزير سابق دفاع آمريكا با تاييد رئيس جمهوري آمريكا امضا كرده است . اين مقامات عالي رتبه ناشناس تاكيد كرده اند كه براساس اين حكم هيچ حمله اي به خاك جمهوري اسلامي صورت نگرفته اما يادآور شده اند كه نيروهاي آمريكايي با احكام محرمانه ديگر چند ماموريت شناسايي در خاك ايران داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.